Viime yön uni. Tiedän että se oli vain unta, mutta silti se häiritsee ja ärsyttää vieläkin. Unessa selailin poikaystäväni puhelinta ja löysin sieltä kamalasti hänen  entisen ihastuksensa kuvia. Se oli vain uni. Mutta silti. Meillä on muutenkin ollut kamalasti luottamus ongelmia ja itse painin itsetunto ongelmien ja masennuksen parissa. Ja poikakaverini on nyt ihan viime aikoina kyseistä tyttöä kehunut niin kauniiksi jne. niin kyllähän tommoinen uni kolahtaa. Vai ? Kyselin joku aika sitten, että ketkä on hänestä hyvännäköisiä. No kunnon listahan sieltä tuli, mutta minne minä jäin ? Mies, jonka kanssa olen kohta seurustellut kaksi vuotta ja asunut yhdessä pian vuoden, ei pidä minua kauniina. Ja kaiken huippu, tytöt joita hän luetteli, olivat kaikki yläasteen suosituimpia tyttöjä joille jokaiselle olin koko sen kolme vuotta ollut kateellinen ja heidän kiusaama. Kiitos tästä kulta. Tästä tosiaan on pari kuukautta, mutta se satuttaa vieläkin joka päivä. Ei kukaan halua rakkaansa sanovan/tekevän noin. On näitä muitakin tapauksia ollut missä hän on kehunut jonkun toisen tytön rintoja kaverilleen jne. Joo, saatan olla yli mustasukkainen ja sekopää, mutta tuollaiset sattuu. Koko ikäni olen taistellut huonon itsetuntoni kanssa ja nyt popsin siihen lääkkeitä päivittäin. Hänen pitäisi ymmärtää... Aika yksin tässä tuntee olevansa. 

Tulipas synkkää tekstiä heti näin alkuun.